Tyngre idag

hade en underbar kväll igår, min häst var så jävla fin och allt bara stämde! så fint har han aldrig gått, jag grinade hoppträningen igenom för jag var så rörd.

det slog mig att jag inte har någon att dela den glädjen med. det gjorde mig lite ledsen. den känslan sitter i idag, vet inte om det är vädret som får mig att känna mig så ledsen kanske?

idag har jag packat inför helgens bravader, var sen in till stan och klippte mig. hade verkligen ingen lust men jag gjorde det ändå, stolt över mig. Skönt att håret känns lite fräsch igen också.

annars så har dagen gått rätt så långsamt, det är lite jobbigt när man verkligen bara vill att tiden ska gå fortare. Jag får så mycket tid till att tänka och det är inte bra för mig. saknar jobbet, det sociala... känner mig som sagt rätt så ensam just nu, men det går väl över antar jag. jag hoppas det. det måste det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback