jag ska fixa det här

Dagarna går och jag bara flyter med. mår helt ok för tillfället, tror att jag har stängt av lite. jag har börjat gå och prata igen och det känns bättre den här gången. dagarna rullar sakta framåt, jag saknar men det är uthärdligt. vet att jag behöver vara ensam, få distans till allting. överlag är det lättare för mig. det kommer bli bra i slutändan, att inte tvingas på någon. 

jag kan andas igen, uppskatta de små sakerna. trots att jag saknar. det finns hopp även för mig, jag förstår det nu. jag tänker inte ge upp, jag vet att jag fixar det. det kommer krävas jobb, jag kommer falla hårt men jag tänker resa mig och kämpa vidare. bara för min skull. det är ok att jag saknar, det tyder på att jag har mitt hjärta på det rätta stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback