oh my lord

har haft en bra dag. ja faktiskt. har kunnat släppa alla måsten och bara vara, så skönt när man är ledig. i veckorna när jag jobbar tenderar jag att köra på hela dagarna, aldrig en lugn stund liksom. skönt att bara kunna koppla bort det och hinna andas.
 
jag har hunnit handla lite så jag kan äta i en vecka till. varit i stallet länge och ändå inte velat åka hem. har tittat på bilar och hästtransporter och önskat att jag hade haft råd med åtminstone en bil just nu. planen är att köpa en bil till vintern så att jag kan ta mig till och från stallet. annars åker jag ju inte mycket så borde inte bli alltför höga bensinkostnader med en snål bil.
 
jag kan dock inte skaka av mig känslan av att jag håller på att kracha, ibland känns det som att jag är på väg att bryta ihop och därför bara kör på. dock så känner jag mig inte ledsen eller nere när jag faktiskt tar det lugnt och hinner tänka. dock känns det ändå som jag trycker undan det, men inte blir jag ledsen när jag tänker på saker som tynger mig. låter det konstigt? det gör det för mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback